♥ Fröken Fjärils Liv ♥

Året som gått

Kategori: Allmänt

Hittade denna lista hos Nathalie.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort  förut?
Reste till Cypern (hade aldrig varit där tidigare), åt finsk morotslåda och började blogga ;)
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Gav aldrig något nyårslöfte, har så svårt att hålla dem.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i  år?
Ja :)

Dog någon som  stod dig nära?
Nej, tack och lov.

Vilka länder besökte du?
Cypern i juli.

Är  det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Mer sol vill jag ha sommaren 2013!

Vilket datum från år 2012  kommer du alltid att minnas?
3 mars, då jag träffade mitt ♥

Vad var din största framgång 2012?
Hmmm, svårt.

Har du varit sjuk eller skadat  dig?
Inget allvarligt.

Bästa köpet?
Mina Primeboots, UGGs vinterkängor och Hunter gummistövlar! ♥

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och skor! :)

Gjorde någonting dig riktigt  glad?
Familjen och älsklingen gör mig alltid glad.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om  2012?
Händerna mot himlen med Petra Marklund, Ride med Lana Del Rey, Euphoria med Loreen, Gangnam Style med PSY.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, definitivt!! :)
 
Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med nära & kära med massor av mat och godis.

Blev du kär i år?
Jaaa! :)

Läste du någon bra bok under  2012?
The Secret.

Favoritprogram på  TV?
Så mycket bättre och Bonde söker fru :)

Största musikaliska  upptäckten?
Ingen aning!

Något du önskade  dig och fick när du fyllde år?
Önskade mig ingenting men fick jättefina örhängen :)

Något du önskade dig men inte  fick?
Nä.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Firade med familjen och på kvällen blev jag ompysslad (med bla massage) av min älskling som jag då känt in några veckor :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nä, är så tacksam över allt :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Hmmm, svårt... Men svart och burgundy har nog dominerat detta år. Älskar "Odd-Molly"-stilen med Primeboots men även snygga svarta klänningar eller jeans och topp/tunika/blus och skinnjacka med pälsväst! :)

Vad  fick dig att må bra?
Att umgås med nära & kära ♥

De bästa nya  människorna du träffade?
Den bäste jag träffade detta år är min älskling.
 
- ♥ -
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: