♥ Fröken Fjärils Liv ♥

Godmorgon torsdag

Kategori: Allmänt

 
 
Godmorgon torsdag! Här myser jag med tända ljus och kaffe :) Tittar på Nyhetsmorgon och kollar runt på nätet, läser bloggar och kollar webshoppar. MYS!
 
 
Denna snygga mönsterstickade tröja med dragkedjor hittade jag bland nyheterna på H&M. Synd att den mestadels är i akryl. Vill nog ha den ändå :)
 
 
Älskar stickade klänningar! Gillar att kombinera med stickade strumpisar, knästrumpor med spets och skinnstövlar. Lite höstromantisk stil sådär :) Denna, också från H&M:s nyheter, vill jag klicka hem.
 
 
 
 
Är så glad att jag hittad min batteriladdare till systemkameran! :) Har letat och letat och så låg den framför näsan, typiskt mig! ;) Nu ska jag ladda och ut och ta bilder i alla fall! Tjohoo! :) Saknar bara ett bättre objektiv, så jag kan ta lite närbilder.
 
Ha en fantastisk dag alla fina! Kram ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: