♥ Fröken Fjärils Liv ♥

Godmorgon Måndag

Kategori: Allmänt

 
 
 
Godmorgon Måndag! Idag tittar solen fram, härligt! :) Här dricks det kaffe och tittas på Nyhetsmorgon. Såg precis att lilla Haddile var i studion och att hon får stanna i Sverige. Hoppas verkligen det! Är verkligen rörd av hennes fall..
 
Nu till lite mer ytliga saker. Imorgon är det ju prämiär för Missoni Lindex både i butik och online. Jag har tänkt att gå ner på stan och kika på tunikan. Jättefin tycker jag och kostar 499 kr.
 
 
 
Ska även kika på deras armband. Tycker detta nedan var fint med en lite fjäril, såklart! :)
 
 
Denna fina cardigan (nedan) ska jag också ta en närmare titt på.
 
 
 
 
Ha en fantastisk måndag! Kram ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ina den Fina säger:

    Ja, mina Hunters kan jag inte leva utan! Speciellt nu i höstregnet.
    Jag har också spanat in några plagg från Missoni, ska kila till Lindex på lunchen imorgon och se om jag har turen att någonting finns kvar. Tänker du vara där när de öppnar eller gör du som jag och chansar lite senare? Kram från Ystad

    2012-09-24 | 16:37:13
    Bloggadress: http://inadenfina.wordpress.com
  • Therese säger:

    Ina: Jag vill egentligen "hänga på låset" , men får nog chansa och gå ner senare eftersom jag ska jobba inatt. Mina Hunters var ett bra köp, älskar dem! =) Kram

    2012-09-24 | 17:03:26
    Bloggadress: http://frokenfjarilsliv.blogg.se

Kommentera inlägget här: