♥ Fröken Fjärils Liv ♥

Höstkärlek

Kategori: Vardagslyx

 
 
Höstkärlek! ♥
 
  • Jag, som är Coca-cola beroende hihi, är speciellt förtjust i dessa fina Jean Paul Gaultier burkar! Finns även i flaskor men de har jag inte hittat i butik.
  • Sex and the city är min absoluta favo-serie. Mysigt att sätta på ett avsnitt, krypa upp soffan med en kopp te.
  • Älskar blommor, speciellt höstarrangemang. Superkul!
  • Mina beiga Primeboots är K Ä R L E K för mig!
  • Chanel nagellack är mina absoluta favoriter. Vill ha fler!
 
Kramar!
 
 

Kommentarer

  • jonna mamma till Wilja säger:

    är bootsen gamla? eller vad kan man hitta dem? pris? så snygga !!

    Svar: Jag köpte Primebootsen för en månad sen. De är från country-dreams.se och kostade 2 995 kr. Men det var det värt! =) Kram
    Fröken Fjäril

    2012-09-27 | 13:19:02
    Bloggadress: http://blogg.mama.nu/jonnahansson

Kommentera inlägget här: