♥ Fröken Fjärils Liv ♥

April April...

Kategori: Allmänt


 
Bild: weheartit.com
 
 
Då var det första april och jag lyckades att bli lurad två gånger på jobbet. Hmm!
Dagen bjuder på ett härligt väder med sol (men inge vidare värme här) så jag ska dricka mitt kaffe på balkongen där det är lä tänkte jag. Planer för dagen är äta lunch med älsklingen, eventuellt åka på en husvisning (vi har inte hittat drömhuset ännu) och bara ta dagen som den kommer. Har några dagars ledighet framför mig så jag ska bara njuuuta!
 
Ha en fin annandag påsk!
 
Kramar ♥
 

Kommentarer

  • Tina säger:

    Ja velkommen april og lad os håbe den bliver helt fantastisk sommerlig, så vi kan få bare tæer :-)

    Rigtig fin 2. påskedag - kram

    Svar: Tack detsamma till dig! :) Kram!
    Therese

    2013-04-01 | 12:20:43
    Bloggadress: http://www.oddstyle.dk
  • Lisa säger:

    Ja har med blivit lurad en gång idag :)

    KRAM

    2013-04-01 | 14:54:54
    Bloggadress: http://lisajadeholt.blogg.se

Kommentera inlägget här: