♥ Fröken Fjärils Liv ♥

Ledig måndag

Kategori: Allmänt

Köpte nya ljusrosa tulpaner
 
Kanelte och kanelomelett med turkisk yoghurt och jordgubbar.
 
Min Chanelsamling :)
 
Älskar mitt nya nagellack - Fracas ♥
 
 
Tjohoo, måndag igen! ;) Jag har börjat dagen med en kopp kaffe tidigt imorse med älsklingen som skulle till jobbet. Själv är jag ledig! Sedan åkte jag och handlade (jag typ hängde på låset när de öppnade ica, lite pensionärsvarning, hihi) och sedan gjorde jag kanelomelett till frukost då jag tänkte köra en "LCHF-inspirerad" vecka eller månad.
 
Gjorde såhär:
 
Vispade ihop 2 ägg, 2 msk grädde, 1 tsk kanel och lite salt. Stekte på medelvärme och åt omeletten tillsammans med en klick turkisk yoghurt och jordgubbar.
 
Ganska gott faktiskt! :)
 
Idag är det soool här, men kallt! Jag som tänkt ta en kaffe i solen med min syster i eftermiddag.
 
Ha en fin dag!
 
Kram
 
 

Kommentarer

  • Marie säger:

    Ohh gott den där låter, samt så skönt att vara ledig en måndag. Ohh så snygga lack och det du målat med är ju såå snyggt =D

    2013-03-11 | 11:56:39
    Bloggadress: http://myflowergirl.blogg.se
  • Malin säger:

    Vilken god och spännande frukost! Lät väldigt gott.
    Hoppas ni hittar något skönt ställe i solen att sitta på!!;)
    Kram fina!

    2013-03-11 | 12:41:22
    Bloggadress: http://malinlaweber.blogspot.se
  • Johanna-modemamma säger:

    Vilken fin Chanel samling du har!
    Kram

    2013-03-11 | 20:17:04
    Bloggadress: http://modemamma.com

Kommentera inlägget här: