♥ Fröken Fjärils Liv ♥

Sunday Morning

Kategori: Allmänt

 
 
Godmorgon Söndag!
Idag är det dagen före nyårsafton och den näst sista dagen på året. Helt galet vad tiden går. 2012 var ett härligt år för mig och jag hoppas att 2013 blir lika eller ännu härligare! :)
 
Jag är en sådan där "list-människa" som skriver listor till allting. Inför varje nytt år brukar jag skriva en lista om vad jag vill göra/uppleva under året som kommer. Mycket brukar jag hinna med, men långt ifrån allt. Tänkte sätta mig ner och skriva ner nästa års lista nu och några saker som kommer att finnas med är en shoppingresa till London och lyxa till med afternoon tea med champange på Grand Hotel! :) Älskar vardagslyx!
 
 
Men först ska jag starta dagen med en kopp kaffe, har varit uppe sedan 06 imorse (är så morgonpigg)!
 
Ha en fin söndag!
'
Kärlek ♥
 

Kommentarer

  • FruNeroLindström säger:

    Mysigt med listor, och lite smart.
    Ska nog ta mig en funderare på vad jag vill åstadkomma under 2013, tack för tipset.
    Kram Malin

    Svar: Eller hur! =) Kram
    Therese

    2012-12-30 | 08:40:51
    Bloggadress: http://frunerolindstrom.blogspot.com
  • Tina säger:

    Jeg er vild med Starbucks konceptet, synes det er noget af det mest geniale der er iværksat, i den forebyggende indsats! Når jeg er ude og rejse, går jeg altid ind og får min caffe der...

    Rigtig godt nytår til dig og JA der er jo lige om lidt :)
    Kram Tina/OddStyle

    Ps. Fedt outfit du havde på i går, sjovt jeg fandt dig her :)

    Svar: Tack så mycket! =) Gott nytt år till dig med! Kram
    Therese

    2012-12-30 | 09:15:42
    Bloggadress: http://www.oddstyle.dk
  • Tina säger:

    Hej jeg har forsøgt at skrive en mail til dig, men den kan ikke leveres!! Vil du skrive til mig, måske det virker den vej :) Kram

    2012-12-30 | 09:53:05
    Bloggadress: http://www.oddstyle.dk
  • Marie säger:

    Så smart med listor också, samt bra att ha olika morotar att se fram emot också så inte vardagen bara går så

    kramar

    2012-12-30 | 20:24:33
    Bloggadress: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här: