♥ Fröken Fjärils Liv ♥

Godmorgon Tisdag

Kategori: Allmänt

 
 
Godmorgon tisdag! Idag känns det verkligen som höst i luften men det är lite mysigt tycker jag. Även om jag älskar sol och värme så är jag nog en höst-människa ändå. Älskar att klä mig i mysiga hösttröjor, väst och boots, tända MASSOR av ljus, dricka te i STORA muggar och bara mysa! ;)
 
 
 
 
Igår var jag på Plantagen och köpte lite höstblommor, ska nog handla lite till idag :)
 
 
 
 
Denna fina väst klickade jag hem från H&M i helgen, hoppas den kommer snart och att den passar :) Tänkte ha den till stickad tröja och antingen mina Hunters eller Primeboots. Höstigt! :)
 
Nu ska jag snart ner på stan en sväng, klädd i poncho från Åhlens :)
 
 
 
 
 
 
Ha en underbar tisdag! Kram ♥
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: