♥ Fröken Fjärils Liv ♥

Året som gått ♡

Kategori: Allmänt

Gjorde du något i år som du aldrig gjort  förut?
Hmmm, kommer inte på någonting... tråkig jag är. Jo, jag har provkört 4-hjuling :)
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Gav aldrig något nyårslöfte, har så svårt att hålla dem.

Dog någon som  stod dig nära?
Nä, tack och lov!

Vilka länder besökte du?
Höll mig i Sverige (sparar pengar till huset) men hoppas på en utlandsresa 2014 :)

Är  det något du saknat år 2013 som du vill ha år 2014?
Har saknat "att-bo-i-hus-livet" så det ska bli härligt att flytta in i vårat nya hus i februari :) samt en utlandsresa.

Vilket datum från år 2013  kommer du alltid att minnas?
10:e september (då vi skrev på huskontraktet) ♥

Vad var din största framgång 2013?
Hmmm, svårt.

Har du varit sjuk eller skadat  dig?
Hade dubbelsidig öroninflammation som gjorde mig halvdöv ;) Annars har jag endast dragits med min envisa huvudvärk (samt några migränanfall).

Bästa köpet?
Min mysdress i velour, sneakers från Ash, solbrillor från Ray Ban, skinnstövlarna med dragkedjor bak!! ♥



Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och skor! :)

Gjorde någonting dig riktigt  glad?
Familjen och älsklingen gör mig alltid glad.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om  2013?

Trumpsta - Djuro remix, Tsunami - orginal mix, Do what you want - Lady Gaga,

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, definitivt!! :)
 
Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med nära & kära med massor av mat och godis.
 
Vad fick du i julklapp?
Parfym från Gucci, lotion från Victoria Secret, underlägg och servetter från Svenskt Tenn, choklad, filmer (Safe Haven, Bron, Fjällbacka Morden), duschcreme, kokbokställ och en Cupcakebok mm



Blev du kär i år?
I´m still in love :)

Läste du någon bra bok under  2013?
The Secret (min Bibel som jag läser om och om igen).

Favoritprogram på  TV?
Så mycket bättre och Bonde söker fru :)

Största musikaliska  upptäckten?
Ingen aning!

Något du önskade  dig och fick när du fyllde år?
Önskade mig ingenting men fick bla en Marc By Marc Jacobs-klocka av älsklingen :) Dessutom fick jag bl.a. Ett jättefint ängelhalsband och ljuslyktor. 
 



Något du önskade dig men inte  fick?
Nä.

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Firade min födelsedag med 3-rättersmiddag, hotell och Champagne :)



Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nä, är så tacksam över allt :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
Hmmm, svårt... Men svart, leo- och zebrafärgat har nog dominerat detta år. Älskar klänningar i "Odd-Molly"-stil med Primeboots men även jeans och topp/tunika/blus och skinnjacka med pälsväst! :)

Vad  fick dig att må bra?
Att umgås med nära & kära ♥

De bästa nya  människorna du träffade?
Några nya kollegor på jobbet.
 
- ♥ -
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Vilken rolig lista! Kul att du delat med dig!!!;) Det verkar ha varit ett kanon-år!!
    Kram fina

    2014-01-02 | 21:37:13
    Bloggadress: http://malinlaweber.blogspot.se
  • Tant Anna säger:

    Det här inlägget var kul att läsa. Älskar listor av alla de slag ;) KRAM ANNA

    2014-01-03 | 10:28:25
    Bloggadress: http://mrssalisbury.blogspot.se
  • Fashion Safari säger:

    så kul med listor, måste ta och svara på en själv :)

    2014-01-03 | 22:37:07
    Bloggadress: http://fashionsafari.blogg.se
  • Felicia Karlström säger:

    Oh vilken fin lista! =) Alltid kul att läsa :D Kram på dig!

    2014-01-05 | 16:56:16
    Bloggadress: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här: