♥ Fröken Fjärils Liv ♥

1:a maj

Kategori: Allmänt

 
Då var det första maj. Ny månad och nya möjligheter. Hoppas verkligen att den blir bättre än aprilmånad för min del då jag har haft oturen att vara så mycket sjuk. Det var många år sedan jag varit så här pass sjuk. Huvudvärk och migrän har jag då och då men andra sjukdomar har jag klarat mig ifrån.
 
Idag blir det till att vila för min del. Bara vara inomhus och samla krafter inför jobb imorgon. Blir så trött av att äta antibotika, hostmedicin och alvedon.
 
Tänkte också passa på att lägga till lite på min "att göra/uppleva 2013"-lista och kika lite på resor. Kanske bara blir att semestra i Sverige i år då det sparas till "husdrömmen".
 
Ha en fin 1:a maj!
 
Kram
 

Kommentarer

  • Victorias provkök säger:

    Ja att vara sjuk är inget kul. Krya på dig massor!
    Härligt med lite semesterplaner, mina favoriter i Sverige är Skanör/Falsterbo och sen Marstrand/Hönö:)
    Fantastiskt om det är varmt och skönt!
    Ha en fin dag
    Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    Svar: Tack så mycket! Och tack för tipsen, kikade på det och det såg fantastiskt ut!!! :) Kram
    Therese

    2013-05-01 | 11:38:32
    Bloggadress: http://www.xn--victoriasprovkk-mtb.se
  • Malin säger:

    Äntligen är våren här!! Wohoo;)

    Låter mysigt med husdrömmar! Så spännande ju.
    Kram!!

    Svar: Jaaaa, äääntligen vår! Underbart! :) Kram!!
    Therese

    2013-05-01 | 13:04:48
    Bloggadress: http://malinlaweber.blogspot.se
  • Mirre - Dalatös säger:

    ja nu hoppas vi att maj har mycket trevligt att erbjuda =D

    Svar: Jaa, eller hur!! =)
    Therese

    2013-05-01 | 14:55:27
    Bloggadress: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här: